زمان جاری : جمعه 28 اردیبهشت 1403 - 6:17 قبل از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم

تعداد بازدید 488
نویسنده پیام
admin
آنلاین

ارسال‌ها : 14
عضویت: 5 /6 /1393
محل زندگی: تهران
تشکرها : 1
تشکر شده : 5
معرفی و بررسی سرور دلتاگیم - Delta Game


سلامی دوباره به گرمی خورشید!!!
امیدوارم که از مطلب قبلی لذت کافیو برده باشین.حالا تو این مطلب میخوایم بریم سراغ سروری که 1ماه نمیشه راه اندازی شده ولی با بیشترین سرعت پیشرفت کرده.همراه باشین مثل همیشه...
سرور دلتاگیم زمانی شروع به کار کردم که کلی رقیب داشت.زمانی شروع کرد که بیشتر پلیرهای ایرانی 3.3.5 رو ترک کرده بودن.ولی با این حال تونست به موفقیت خوبی برسه.بالاخره هر سروری نقاط ضعف و قدرت داره و توی این پست این نقاطو توی دلتاگیم بررسی میکنیم.
فیکسینگ سرور :
عالی به بالا.برای اولین بار تو ایران تونستن Ulduar رو کامل فیکس کنن.از نظر فیکسینگ حرفه ای عمل کردن.البته پلیر تا بازی نکنه باگ های سرور مشخص نمیشه.
نقاط قوت سرور :
1-جذب بیش از 100پلیر در کمتر از 1ماه
2-تایم آنلاین بالا
3-اختصاصی بودن سرور
4-سایت اختصاصی با طراحی فوق العاده
نقاط ضعف سرور :
1-یک بار برای 3روز سرور کلا آف شد ولی بعدش دیگه مشکلی نبود.دلیل آف شدنشم انتقال به دیتاسنتر بود
2-باگ شدن برخی از هیروها در سرور
حرف آخر مدیر سایت :
مرسی از اینکه این مطلبو دنبال کردین.امیدوارم پیروز و سربلند باشین.راستی لینک سایت دلتاگیم. واستون میزارم که اگه خواستین برین و بازی کنین.
چهارشنبه 05 شهریور 1393 - 23:35
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر

پاسخ ها

demooo
آفلاین



ارسال‌ها : 3
عضویت: 3 /6 /1393
محل زندگی: mashhad
پاسخ : 1 RE معرفی و بررسی سرور دلتاگیم - Delta Game
سلام من دنباله سروری بودم که از همه لحاظ کامل باشه خداروشکر تقریبا از این سرور راضی هستم ولی نه کامل و امیدوارم که به کارشون همینجور که دارن ادامه میدن پیش برن که بشن بهترین سرور ایرانی .

و همچنین برای استارت همچین سایت و انجمنی از مدیر سپاس گذارم امیدوارم که حقایق رو بشه از این انجمن نشان داد.
باتشکر
شنبه 08 شهریور 1393 - 11:39
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
world-deltagame
آفلاین



ارسال‌ها : 1
عضویت: 10 /6 /1393
محل زندگی: شاهین شهر
تشکر شده : 1
پاسخ : 2 RE Delta game
سلامی به بلندای سهند به گرمای لوت
از اینجا شروع کنم و بعضی از شایعات و تهمت های برخی از دوستان که فقط و فقط ساخته ذهن این دوستان بوده رو جواب بدم
اولا سورس سرور ما کاملا توسط تیم دلتا فیکس شده و هر گونه تهمت با این موضوع که سورس خریداری شده شایعه بوده و فقط جنبه تخریبی داشته .
دوما تیم ما از وقتی شروع به کار کرد برای جذب پلیر از راه های مرسوم عمل نکرده و فقط به کیفیت گیم سرور توجه داشته و حتی تبلیغات سرور فقط و فقط در سایت هایی مثل www.gametop100.com بوده و نیازی به تخریب سرور های دیگر نداشته ایم. با این حال دوستانی که فقط و فقط بر پایه ی تبلیغات وسیع سرور هاشون به درجه خوبی از محبوبیت در بین گیم سرور های بی شمار ایرانی رسیدند , با ورود تیم دلتا دست به تخریب زده و از طرق مختلف سعی میکنند خود را اثبات کنند که تابحال تاثیری بر روند پیشرفت های ما نداشته بلکه نشانه ی کاملا واضحی بر برتری سرور و تیم ما دارند .
بعضی از دوستان بر این باورند که هیچ کس نمیگه ماست من ترشه.تیم ما از شروع کار سعی کرد نشون بده تعریف هایی شده کاملا واقعی و بر پایه ی صداقت باشه , که عملکرد تمامی دوستان در زمینه خدمات گیمینگ و استرس ها و حرف های ساختگی این دسته کاملا گواه صداقت ماست .
و اما سرور و تیم ما .
سورس سرور ما ترینتی بوده و فیکسینگ کاملا توسط تیم دلتا صورت میگیره
سایت رو که تغریبا همه آشنایی دارین و استایل آشنایی برای پلیر های ایرانی داره . استایل سایت مشابه سرور مولتن بوده ولی کاملا اختصاصی . واضح تر بخوام بگم cms های مد شده که دیگه اینقدر تکراری و مشابه هستن که میشه گفت از هر کدوم از cms های شرکت fusion-cms میشه تعداد 4 یا بیشتر مشابه دید.
و اما شعار ما رقابت با سرور های قدرتمند اروپایی.
سبک سرور های ایرانی در پچ 3.3.5 دیگه برای همه آشناست و همه چندسالی تجربش کردن .
مانور دادن درصد فیکسینگ که معلوم نیست معیار این درصد از کجا بوده و پلیر های ایرانی که از ابتدای شروع سرور ها با اعداد %99 . %98 , و از این قبیل اعداد روبرو میشن در صورتی که میشه این حرف رو خیلی ساده با انجام چند Quest رد کرد , گذشته از اون که خیلی از اسپل ها و استنس ها و اونت ها که حتی وجود خارجی ندارن .
بعضی از دوستان هنوز آشنایی کامل با پچ 3 که طولانی ترین و پربار ترین پچ ساخت کمپانی بیلیزارده(Blizzard) ندارن, از جمله دوستان به گفته خودشون 98% فیکس .
وقتی از این جمله استفاده میکنیم (سرور ایرانی خوب نیست و امثال این حرفا ) باید بدونیم که کسایی که دارن تو این زمینه کار میکنن معمولا افرادی هستن که تجربه کافی از پچ ,گیم پلی ,فیکسنگ و ... رو ندارن.
حرفی که از دهن پلیر هاشون در میاد اینه ( این بابا میخواد بیلیزارد هم فیکس کنه و از این حرفشون کاملا مشخصه که کارشون روی اصول نبوده و فقط و فقط جنبه ی درآمد داره )
با این حال باز هم روی حرف خودشون وایسادن و میگن ما بهترینیم ما صاحب سبک ایم و غیره , و زمانی که به جاهای سخت و چالش هاش میرسن میبینن راهی جز تعویز کور نیست , که این نشون میده چقدر راه سخت و دشواره و دوستان قدر ما بعد از بیرون اومدن اسکریپت های کاملا مجانی ترینتی تصمیم گرفتن mimiron اضافه کنن , موفق باشی برادر بپا سیستمت موقع کمپایل این آپدیت سخت و پر زحمت مشکل پیدا نکنه که زحمتت به باد میره
کلام آخر اینکه : یکم فکر کنیم قبل اینکه کسی یا کسانی رو ببریم زیر علامت سوال , کاملا بشناسیمشون

بابت اینکه سرتون رو درد آوردم هم عذر میخوام .
موفق و سربلند باشید . ( چه دوست چه دشمن )


امضا کاربر
برای بهترین بودن تلاش خواهیم کرد
WWW.Delta-game.ir
دوشنبه 10 شهریور 1393 - 02:53
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر

برای نمایش پاسخ جدید نیازی به رفرش صفحه نیست روی تازه سازی پاسخ ها کلیک کنید !



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :